Размер шрифта:
↑Наверх
Атасу кенті, Мектеп көшесі, 43
2-75-42, 2-81-09
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Сіз қалай біздің ұйымның жұмыс нәтижелерін бағалайсыз?
дауыс беру
өте жақсы - 409
жаман - 93
жақсы - 55
жай ғана - 47
жауап беруге қиналамын - 47
Барлығы дауыс берді: 651
нәтижені қарау
Сайтқа кіру статистикасы
Бос жұмыс орындар 2021-2022

       

Пәні

Бірліксаны

Оқытутілі

Жүктеме

Еңбекақысы

1

Математика

1

Қазақ

16

137 000 -169 000

           

 

ЛАУАЗЫМДЫҚ МІНДЕТТЕР

 

Мемлекеттік мекеме – Бименде Амалбеков атындағы ЖОББМ базасындағы тірек мектебі

Лауазымның толық атауы – Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі.

                       

  1. Қызмет туралы ақпарат:

1.1. Білім беру ұйымының педагог қызметкері –

  1.2. ББҰ педагог қызметкерлері өз қызметінде бұйрықтарды, жұмыс бұйрықтарын, білім бөлімінің ұсынымдарын басшылыққа алады.

1.3. ББҰ педагог қызметкерлері өз жұмысында Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» кодексін, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Мұғалімнің мәртебесі туралы», «Педагогикалық әдептің кейбір мәселелері туралы», «Республикадағы тілдер туралы» заңдарын басшылыққа алады. Қазақстан», «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын-алу және балалардың қараусыз қалуы мен қараусыз қалуының алдын-алу туралы», әкімшілік, еңбек және экономикалық заңнамалар, еңбекті қорғау, қауіпсіздік және өрттен қорғау ережелері мен ережелері., санитарлық ережелер мен ережелер, сондай-ақ білім беру ұйымының Жарғысы (оның ішінде ішкі еңбек ережелері, осы лауазымдық нұсқаулық , Бала құқықтары туралы конвенцияда белгіленген нормаларды сақтайды.

  1. Негізгі міндеттер:

2.1. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беру бағдарламаларын іске асыру.

2.2. Білім беру ұйымын оның Жарғысына және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес басқару.

  1. Біліктілікке қойылатын талаптар:

 

Критерийлер

Қойылатын талаптар

Білім

Жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша басқа кәсіптік білім немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат.

Кәсіби

құзыреттілік

Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының «Неке және отбасы туралы» кодексін, «Білім туралы», «Мұғалімнің мәртебесі туралы», «Педагогикалық әдептің кейбір мәселелері туралы», «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы», «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» заңдарын білу. Қазақстан Республикасы »,« Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы »,« Мүгедектік, асыраушысынан айрылу және жасына байланысты мемлекеттік әлеуметтік төлемдер туралы»,«Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы »,

«Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік-медициналық-педагогикалық коррекциялық қолдау туралы »,« Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын-алу және балалардың қараусыз қалуы мен қараусыз қалуының алдын-алу туралы »және басқа да білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын, педагогика мен психология негіздерін, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, педагогика ғылымы мен практикасының жетістіктерін, басқару негіздері, қаржы-экономикалық қызмет, еңбек, еңбекті қорғау ережелері мен нормалары , қауіпсіздік және өрттен қорғау,санитарлық ережелер мен ережелер.

Тәжірибелік тәжірибе

Тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі немесе жұмыс өтіліне талап қойылмайды немесе тиісті бейін бойынша техникалық және кәсіптік педагогикалық білімі болуы тиіс.

      Және (немесе) бар болған жағдайда біліктілігі жоғары деңгейдегі педагогикалық жұмыс өтілі үшін педагог-шебер – 5 жыл.

      Педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші кемінде 4 жыл.

 

Ресми міндеттері

3.1.Оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес және "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасының негізінде оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады,  білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді, білім алушының жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға ықпал етеді.

 3.2. Оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді түрлерін, әдістері мен құралдарын қолданады.

 3.3. Қысқа мерзімді жоспарларды, бөлімдер мен тоқсанның суммативті бағалауға арналған тапсырмаларды жасайды.

 3.4. Электронды журналдарды толтырады.

 3.5. Жалпыға міндетті білім беру стандарттарында көзделген оқушылар мен деңгейден төмен емес тәрбиеленушілердің пәндік нәтижелерін, отбасылық-қызметтік, тұлғалық жетістіктерін қамтамасыз етеді.

 3.6.Оқу бағдарламаларын әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді.

3.7.Әдістемелік бірлестіктердің, әдістемелік кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады.

3.8.Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділігін зерттейді.

 3.9.Арнайы (түзету) білім беру мекемелерінде оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамуында ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу жөніндегі жұмысты жүзеге асырады.

 3.10.Кәсіби құзыреттілікті, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікті арттырады.

 3.11. Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын орындайды.

 3.12. Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз етеді.

 3.13.Ата-аналармен немесе оларды алмастыратын тұлғалармен ынтымақтастықты жүзеге асырады.

3.14.Жабдықты пайдалану кезінде қауіпсіздік техникасы талаптарын орындайды.

 3.15.Білім беру процесі кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын сақтау үшін қажетті жағдайлар жасауды қамтамасыз етеді.

 3.16.Тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады.

 3.17. Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді.

 3.18.Білім алушылар, тәрбиеленушілер, арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.

 

 

 

4.Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті жұмыс қарым-қатынастары (байланыстары):

 

Байланыс түрі

Жиілік

Мақсаты

Ішкі байланыстар.

Білім беру қызметкерлері.

Күнделікті

Білім беру саласындағы заңнаманың сақталуын бақылау. Практикалық көмек көрсету.

Сыртқы байланыстар.

Күнделікті

Есеп, ақпарат. Тапсырмаларды қабылдау, жұмысты жоспарлау мен жоспарлардың барысын талқылау.

 

5.Құқықтар:

Өз міндеттемелеріңізді орындау үшін сізге келесі құқықтар беріледі:

      1) "педагог" (санаты жоқ):

      оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің, оқыту және бағалау әдістемесінің мазмұнын біледі;

       білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды және ұйымдастырады,

       білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді,

      білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысады, білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асырады

      2) "педагог-модератор":

      "педагог" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

      оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдаланады, білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтайды, білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылар болады;

      3) "педагог-сарапшы":

       "педагог-модератор" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

      ұйымдастырылған оқу қызметтерін талдау дағдыларын меңгерген,

      конструктивті және тәлімгерлікті іске асырады, білім беру ұйымдары деңгейінде жекелей немеесе ұжым болып кәсіби дамыту басымдықтарын анықтайды:

      қала/өңір деңгейінде тәжірибені жинақтайды, білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылар болады;

      4) "педагог-зерттеуші":

       "педагог-сарапшы" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

      сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгерген,

       білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді,

      білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді,

       педагогикалық қоғамдастықта аудан, қала деңгейінде тәлімгерлікті жүзеге асырады және даму стратегиясын конструктивті анықтайды,

       облыс/республикалық маңызы бар және астаналық қалалары, Республика деңгейінде тәжірибені жинақтайды (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);

       облыс/ республикалық маңызы бар және астаналық қалалары, республика деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);

       5) "педагог-шебер":

      "педагог-шебер" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

       авторлық бағдарламалары бар болуы және республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданған, авторлық бағдарламасы немесе оқулықтарға, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең автор) бола алуы;

       ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді,

       жетекшілік етуді іске асырады және облыс деңгейінде кәсіби бірлестіктердің желісіндамытуды жоспарлайды,

       республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушысы болып табылуы немесе немесе облыстық білім беру органдарының уәкілмен бекітілген республикалық және халықаралық конкурстарға қатысушыларды даярлауы тиіс.

 

6.Жауапкершілік:

 

6.1. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға, протекционизмге, непотизмге және жақын туыстарына тікелей бағынуға жағдай жасауға жол бермеу туралы сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандартты сақтау.

6.2. «Педагог мәртебесі туралы» Заңның 15-бабы 1-тармағының 10-тармақшасына сәйкес құқық қорғау органдарына және жоғары тұрған басшылыққа кәмелетке толмағандардың немесе оларға қатысты, оның ішінде өзіне белгілі болған қылмыстық немесе әкімшілік құқық бұзушылық белгілері бар заңсыз әрекеттер (әрекетсіздік), білім беру ұйымынан тыс кәсіби қызметке байланысты фактілерді шұғыл  жазбаша хабарлайды.

6.3. Қазақстан Республикасының «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Кодексіне сәйкес білім беру ұйымдарындағы заңсыз миссионерлік қызметі үшін әкімшілік жауапкершілікке тартылады.

 

 

 

 

 

7.Бағалау индикаторы

 

 

7.1. Берілген тапсырмаларды уақытылы және сапалы орындау.

7.2. Жұмыс жоспарларының орындалу дәрежесі.

7.3. Есептер мен ақпараттарды уақытында ұсыну.