Айнабұлақ ауылдық округі
871059-51822
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Сіз қалай біздің ұйымның жұмыс нәтижелерін бағалайсыз?
дауыс беру
өте жақсы - 409
жаман - 93
жақсы - 55
жай ғана - 50
жауап беруге қиналамын - 47
Барлығы дауыс берді: 654
нәтижені қарау
Сайтқа кіру статистикасы
Мектеп алды даярлық сыныбының тәрбиешісі
23-08-2021 08:24

 

Бос орындар тізімі

Лауазымы

Жүктеме

Сынып

Жалақы

1

Мектеп алды даярлық сыныбының тәрбиешісі

1 жүктеме

МАД

85000т

 

Мектепке дейінгі топтардың тәрбиешісі: - 

 

Лауазымдық міндеттері:

1.1.Тәрбиеші мыналарды жүзеге асырады:

-балалар арасында олардың жас ерекшеліктері мен өзіндік ерекшеліктерін ескере отырып білім беру және сауықтыру жұмыстарын;

-өзіне сеніп тапсырылған балаларды қатаң түрде олардың өмірі мен денсаулығын қорғау жөніндегі нұсқаулық талаптарына сай мұқият қадағалауды, оқу орнындағы орын-жайлар мен балалар серуендейтін алаңдарда санитарлық ережелер мен өрт қауіпсіздігі ережелерінің сақталуын;

-әрбір баланың даму ерекшелігін (денсаулық жағдайын, эмоциональдық көңіл-күйін) зерделеуді, мониторинг нәтижелерінің барлық мәліметтерін тіркеп, хатқа түсіруді;

-әрбір тәрбиеленушіге жеке сауықтыру және білім алу маршрутының қолданылуын;

-балалар бойында өзіне-өзі қызмет көрсету қабілетін қалыптастыруды және олардың тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етуді;

-медицина персоналы ұсынған кешенді сауықтыру шараларын (шынығу және т.б.);

-балаларды ұжымға әлеуметтік бейімдеу жөніндегі шаралар кешенін;

-ынтымақтастық, баланың жеке басын құрметтеу негізінде тәрбиеленушілермен өзара әрекеттестікті;

-топта дамушы орта жасау жөніндегі жұмыстарды; оны балалар жас ерекшеліктеріне, олардың даму деңгейіне және белгіленген бағдарламалар талаптарына сәйкес жаңарту ісіне қатысу жоспарын;

-білім беру жұмыстарын ағымдағы және перспективалық жоспарлауды;

-жұмыс жоспарына сәйкес сабақтар өткізуге дайындықты;

-көрнекі және дидактикалық материалдар таңдап алуды;

-балалармен жеке жұмыс жүргізу ісін;

-ата-аналар жиналыстарын (әр тоқсанда бір рет), ата-аналар (заңды өкілдер) үшін консультациялық кеңестер өткізуді;

-ата-аналарға (заңды өкілдерге) арналған тақырыптық стенділер мазмұнын мезгіл-мезгіл жаңартып отыруды;

-мерекелік даталарға арнап топтық ячейкалар мен  ақпараттық стенділер безендіруді;

-Мынадай құжаттамалар жүргізуді;

-сабаққа қатысу табелін, тәрбиеленушілерді емдік-профилактикалық бағытта егу табельдері мен графиктерін;

-ата-аналар жиналыстарының хаттамалар дәптерін, күнделікті планеркалардың жұмыс дәптерін және ата-аналар (заңды өкілдер) туралы мәліметтер дәптерін;

-топ паспорттарын, балалар дамуы деңгейлерін анықтау жөніндегі қолданыс материалдарын.

1.2.Белгіленген бағдарламаға сәйкес тәрбиелік-білім беру  жұмыстарын жоспарлайды және жүзеге асырады.

1.3.Тәрбиеленушілер отбастарымен өзара әрекеттестікте болады, оларға бала тәрбиесі мен дамуына қатысты мәселелер бойынша консультациялық және практикалық көмек көрсетеді.

1.4.Топта қолайлы психологиялық климат жасалуына ықпал етеді.

1.5.Қамтамасыз етеді:

-орын-жайлары мен серуен алаңдарында балалар өмірінің қауіпсіздігін;

-күн режимі мен балалар қимыл-қозғалысы режимінің  қатаң сақталуын;

-белгіленген сабақ кестелеріне сәйкес балалармен өткізілетін сабақтарға дайындық пен олардың жүргізілу сапасы жоғары болуын;

-балалар денсаулығындағы өзгерістер жайлы медициналық қызмет орнының дер кезінде хабардар болып отыруын;

-ата-аналарды (заңды өкілдері) балаларының денсаулық жағдайы туралы және профилактикалық егулер жайлы тұрақты түрде хабардар етіп отыру ісін;

-топ бөлмесінде тәртіптің сақталуын;

-есепке алынған мүліктердің сақталуын, оқу құралдары мен әдістемелік әдебиеттердің ықтиятпен пайдаланылуын;

-тәрбиеленушілердің тиісті дайындық деңгейін.

1.6.Бақылайды, қадағалайды:

-балалардың қимыл-қозғалыс және көру қабілетіне түсетін жүктемелерді;

-баланың тәрбиесінде болу ақысы ата-аналар (заңды өкілдер) тарапынан дер кезінде төленуін;

-топта ойыншықтар мен инвентарлардың сақталуын.

1.7.Қатысады:

-әдістемелік жұмыстарын жүргізу ісіне;

-инновациялық немесе экспериментальдық бағыттағы жұмыстарына;

-балалар мейрамдарын, көңілді ойындарын, спорт шараларын, ашық сабақтарды дайындап, өткізуге.

1.8.Міндетті:

-бала құқықтары туралы конвенцияны сақтауға;

-балалар өмірі мен денсаулығын қорғау жөніндегі нұсқаулықты сақтауға;

-тәрбиешілер арасында болған әрбір жазатайым жағдай туралы жедел түрде мектеп директорын хабардар етуге, оларға дәрігер келгенше медициналық жәрдем көрсетуге;

-белгіленген график бойынша әр тоқсанда бір рет қатаң түрде медициналық тексеруден өтуге;

-курстар мен семинарларда біліктілігін арттыруға;

-аттестатталуға (5 жылда 1 рет);

-жұмыс аяғында топ орын-жайының тиісті тәртіпте болуын қамтамасыз етуге;

-ауырулығына байланысты жұмысқа шыға алмайтындығы туралы және аурудан соң жұмысқа түсетін уақыты жайлы дер кезінде хабарлап отыруға;

-уақытша келмей қалған тәрбиешінің орынын сағаттық төлемақы мен тарификация негізінде (салалық келісім бойынша белгіленген алмастыру мерзіміне байланысты) алмастыруға;

-жылына бір рет (мамыр айында) топ орын-жайын жаңа оқу жылына дайындап, тапсыруға.

1.9.Осымен қатар өзіне мынадай міндеттемелер қабылдайды:

-жылдық жоспарға сәйкес жалпы шараларына қатынасады;

-әкімшіліктің келісімінсіз топта өзге тәрбиешілермен орын алмасуға құқы жоқ;

-әкімшілігінен нормативтік-құқықтық және ұйымдық-әдістемелік сипатта материалдар алады, тиісті құжаттармен қол қоя отырып танысады;

-кеңестерден және семинарлардан алған ақпараттарын, сол бойында директорына, директордың тәрбие ісі орынбасарына табыс етеді;

 

Кәсіби құзыреттілікті анықтай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

"педагог" (санаты жоқ):

оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің, оқыту және бағалау әдістемесінің мазмұнын біледі;

білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды және ұйымдастырады,білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді,білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысады, білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асырады

 

 "педагог-модератор":

"педагог" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдаланады, білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтайды, білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылар болады;

 

 "педагог-сарапшы":

"педагог-модератор" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

ұйымдастырылған оқу қызметтерін талдау дағдыларын меңгерген,конструктивті және тәлімгерлікті іске асырады, білім беру ұйымдары деңгейінде жекелей немеесе ұжым болып кәсіби дамыту басымдықтарын анықтайды:қала/өңір деңгейінде тәжірибені жинақтайды, білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылар болады;

 

 "педагог-зерттеуші":

"педагог-сарапшы" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгерген,

білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді,білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді,педагогикалық қоғамдастықта аудан, қала деңгейінде тәлімгерлікті жүзеге асырады және даму стратегиясын конструктивті анықтайды,облыс/республикалық маңызы бар және астаналық қалалары, Республика деңгейінде тәжірибені жинақтайды (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);облыс/ республикалық маңызы бар және астаналық қалалары, республика деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы(республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);

 

 "педагог-шебер":

"педагог-шебер" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

авторлық бағдарламалары бар болуы және республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданған, авторлық бағдарламасы немесе оқулықтарға, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең автор) бола алуы;ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді,

жетекшілік етуді іске асырады және облыс деңгейінде кәсіби бірлестіктердің желісіндамытуды жоспарлайды,

республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушысы болып табылуы немесе немесе облыстық білім беру органдарының уәкілмен бекітілген

 

Айнабұлақ негізгі орта мектебіне педагогтерін лауазымға тағайындау тәртібі

Айнабұлақ негізгі орта мектебінің бос орындарына конкурс өткізеді.

Конкурсқа www.enbek.kzвеб-сайтында тіркелген,ҚР Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі №338 бұйрығымен бекітілген мұғалімдер лауазымдарының типтік біліктілік сипаттамаларына сәйкес келетін, конкурсқа барлық қажетті құжаттарды тапсырған мұғалімдер қатысады.

Конкурс өткізу туралы хабарландыру

Орналасқан жері- Қарағанды облысы,Жаңаарқа ауданы,Айнабулақ ауылы, Достық 10 Айнабұлақ НОМ

Пошталық мекенжайы –Айнабұлақ ауылы,индекс номері100501

Телефон номері:-87105951822

Электрондық пошта мекенжайы-zhana_ainabulak_sh@mail.ru

Құжаттарды қабылдау мерзімі-29.08.2021 дейін

 

Қажетті құжаттар тізбесі:

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзіміндекелесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды

1)осы қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;

2)жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген –бар болса );

4) білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі(бар болса)

6) денсаулық жағдайы туралы 2020 жылғы 30 қазандағы №ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген  анықтама

7) психоневрологиялық  анықтама

8) наркологиялық анықтама

9)соттылығының жоқ(бар) анықтама

10)жазалар мен көтермелеулерді көрсете отырып бұрынғы жұмыс орнынан мінездеме(бар болса)

11)ҰБТ сертификаты немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік

12) 12-қосымшаға сәйкес педагогтың бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы

 

           

 

Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерінің лауазымға тағайындау , лауазымнан босату қағидаларына 11-қосымша

 

 

 

Конкурс жариялаған мемлекеттік орган

 

 

 
 

 

Кандидаттың тегі,аты және әкесінің аты(барболса), ЖСН

                                                                                                                                   

(лауазымы, жұмыс орны)

 

 
 

 

Нақты тұратын жері, тіркелген мекенжайы, байланыс телефоны

Өтініш

Мені бос/уақытша бос лауазымға орналасуға арналған конкурсқа жіберуіңізді сұраймын(керегінің астын сызу керек)

Білім беру ұйымдарының атауы, мекенжайы(облыс,аудан,қала/ауыл)

                Қазіргі уақытта жұмыс істеймін                                                                                                                                   

 

Лауазымы, ұйымының атауы, мекенжайы(облыс,аудан,қала/ауыл)

Өзім туралы мынадай мәліметтерді хабарлаймын:

Білімі:жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі

Оқу орнының атауы

Оқу кезеңі

Диплом бойынша мамандығы

 

 

 

Біліктілік санатының болуы(берген/растаған күні:)                                                                                                              

Педагогикалық жұмыс өтілі:

Келесі жұмыс нәтижелерім бар:

Наградалары, атақтары, дәрежесі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы,сондай-ақ қосымша мәліметтері(болған жағдайда)

                                                                                              Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерінің лауазымға тағайындау  лауазымнан босату қағидаларына 12-қосымша

Педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың бағалау парағы

 

 
 

 

(тегі, аты, әкесінің аты(бар болса))

 

Критерийлер

Растайтынқұжат

Балл саны

(1-ден 20-ға дейін)

1.

Білімдеңгейі

Білімітуралы диплом

Техникалықжәнекәсіптік = 1

Жоғарыкүндізгі = 5

жоғарысырттай / қашықтықтаноқыту = 2

жоғарыбілімтуралыүздік диплом = 7

2.

Ғылыми / академиялықдәрежесі

Білімітуралы диплом

Магистр немесежоғарыбілімі бар маман = 5

PHD-докторы= 10

Ғылымдокторы = 10

Ғылым кандидаты = 7

 

 

 

Ұлттықбіліктіліктестілеу

Анықтама

С квалификационной категорией «педагог»

По содержанию:

от 50- 60 баллов=0 балла

От 60 -70 баллов- 2 баллов

От 70-80 баллов-5 баллов

От 80-90 баллов- 6 баллов

По методике и педагогике:

от 30-до 40 баллов=0 балла

От 40 до 50 баллов- 1балл

От 50-60 баллов-2балла

От 60-до70 баллов- 3балла

 

«Педагог-модератор» біліктіліксанатымен

Мазмұныбойынша :

50-ден 60 баллғадейін=0 балл

60 - тан 70 баллға дейін-3 балл

70-тен 80 баллға дейін-6 балл

80 - ден 90 баллға дейін-7 балл

Әдістемежәне педагогика бойынша:

30-дан 40 баллғадейін=0 балл

40 - тан 50 баллға дейін-2 балл

50-ден 60 баллға дейін-3 балл

60 - тан 70 баллғадейін- 4 балл

«Педагог-сарапшы» біліктіліксанатымен

Мазмұныбойынша:

50-ден 60 баллғадейін=0 балл

60 - тан 70 баллғадейін- 4 балл

70-тен 80 баллға дейін-7 балл

80 - нен 90 баллға дейін-8 балл

Әдістемежәне педагогика бойынша:

30-дан 40 баллғадейін=0 балл

40 - тан 50 баллға дейін-3 балл

50-ден 60 баллға дейін-4 балл

60 - тан 70 баллғадейін- 5 балл

 

«Педагог-зерттеуші» біліктіліксанатымен

Мазмұныбойынша:

50-ден 60 баллғадейін=0 балл

60 - тан 70 баллғадейін- 5 балл

70-тен 80 баллға дейін-8 балл

80 - нен 90 баллға дейін-9 балл

Әдістемежәне педагогика бойынша:

30-дан 40 баллғадейін=0 балл

40 - тан 50 балғадейін- 4 балл

50-ден 60 баллға дейін-5 балл

60 - тан 70 баллғадейін- 6 балл

 

«Педагог-шебер» біліктіліксанатымен

- 10 балл

 

 

3.

Біліктілігі / Санаты.

Куәлік, өзге де құжат

2 санат-1

1 санат -2

Жоғары санатты-3

Педагог-модератор-3

Педагог-сарапшы = 5

Педагог-зерттеуші = 7

Педагог-шебер = 10

4.

Педагогикалыққызметөтілі

еңбеккітапшасы / еңбекқызметіналмастыратынқұжат

 1 жылдан 3 жылға дейін= 1

3 жылдан 5жылға дейін= 1,5

5 жылдан 10 жылға дейін= 2

10жылдан және одан артық = 3

5.

Әкімшілікжәнеәдістемелікқызметтәжірибесі

еңбеккітапшасы / еңбекқызметіналмастыратынқұжат

әдіскер= 1

директор орынбасары= 3

директор = 5

 

6.

Жұмысқаалғашкіріскен педагогтарүшін

Білімтуралыдипломғақосымша

Педагогикалық / кәсіптік практика нәтижелері

«өте жақсы» = 1

«жақсы» = 0,5

7.

Алдыңғыжұмысорнынанұсыныс хат

Хат

Оң = 3

Теріс = минус 3

8.

Кәсібижетістіктердіңкөрсеткіштері

- білім алушылардың дипломдары, олимпиадалар мен конкурстар жеңімпаздарының грамоталары, ғылыми жобалары;

- мұғалімдер мен олимпиадалар жеңімпаздарының дипломдары, грамоталары;

- мемлекеттік награда

олимпиадалар мен конкурстардыңжүлдегерлері-0,5

ғылыми жобалар-1

олимпиадалар мен конкурстардың жүлдегерлері-3

«Үздік педагог» конкурсыныңқатысушысы-1

«Үздік педагог»конкурсыныңжүлдегері - 5

 

 

 

 

 

медаль «Қазақстанныңеңбексіңіргенұстазы»- 10

9.

Әдістемелікқызмет

- авторлықжұмыстаржәнежарияланымдар

ҚР БҒМ тізбесінеенгізілгеноқулықтардыңжәне (немесе) ОӘК авторы немесетең авторы - 5

РОӘК – 2 тізбесінеенгізілгеноқулықтардыңжәне (немесе) ОӘК авторы немесетең авторы

КОКСОН, Scopus – 3 тізбесінеенгізілгенғылыми-зерттеуқызметібойыншажарияланымныңболуы

10

Қоғамдық-педагогикалыққызмет

- көшбасшылық

- көптілділіктіжүзегеасыру

тәлімгер-0,5

ӘБ жетекшілігі -1

кәсіби-педагогикалыққауымдастықкөшбасшысы – 1

2 тілдеоқыту, орыс/қазақ – 2

Шетел/орыс, шетел/қазақ –  3

3 тілдеоқыту (қазақ, орыс, шетел) - 5

11

Курстықдайындық

- пәндікдайындықсертификаттары;

- цифрлықсауаттылық сертификаты,

ҚАЗТЕСТ,

IELTS;

TOEFL;

DELF;

GoetheZertifikat, «Python-да бағдарламалаунегіздері», «Microsoft-пен жұмысістеудіоқыту"бағдарламаларыбойыншаоқыту

НЗМ ПШО курстары, «Өрлеу»

 – 0,5

 

 

курстар - 0,5 (әрқайсысыжеке)

Барлығы:

Максималды балл -